ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

23 Ekim 2016 Pazar

UZUN BİR ARADAN SONRA YENİDEN MERHBA

Huzunlu bir merhaba
 Selam olsun tum yolu bu sayfadan gecenlere,
Malumunuz çokkkk uzun zamandır yayın paylaşamadım internet bağlantım yoktu, gene yokta başka çözümler buldum şimdilik, geçici...

Her neyse bu gece bir selam verip geçmek  istedim sadece çünkü çok hüzünlüyüm yüreğim buruk, sebebini ilerleyen günlerde elim kolum tutup takatim yerine gelince paylaşayım inşALLAH...
Şimdilik hayırlı geceleriniz olsun ve sağlıkla uyandığınız ve umutla dirildiğiniz hayırlı sabahlarınız

19 Temmuz 2016 Salı

DUYURU

Sayın fatma başaran hanım bana bıraktığınız msjları görüp size defalarca ulaşmaya çalıştım fakat verdğiniz numara yanlış kullanım  dışı diyor sürekli, , ben şuan internet im olmadığı için yayın yapamıyorum lütfen bana aysegulcebiseyler@gmail.com adresine meil adresinizi yada numaranızı yeniden yazarak ulaşın çünkü benim size attığım meillerde bana adres yanlış diye geri geliyor,...
Sayfamı çoktandır güncelleyemedim, evimize internet bağlanır bağlanmaz inşallah yepyeni bir sayfayla ve epeyyyyce birikmiş konu ve yayınlarla burada olucam, şimdilik sevgiyle kalın

26 Mayıs 2016 Perşembe

MiSAFiRiMM BUGUNNN♡♥♥♡

Merhaba guzel, yurekli dostlarim...
Nasilsiniz gorusemeyeli aylar yillar olmus yahuuuu...
Inanin hepinizi cok ozledim, simdiye kadar nerelerdeydim nedengiremedim beni cok merak eden kardeslerim olmus nolur kusuruma bakmayin, inanin elimde olmayan sebeplerden dolayi hic giremedim...
Soylwki biliuorsunuz evimi tasidim, baska bir ilceye.yine izmirdeyim fakat baska bir sayfiye ilcesinde.internetimi dondurmak zorundakalmistim cunku yeni evimiz sifir siteler yani hepsi yeni bitmis malesef alt yali calismaai yokmus.bu sebepten kendileri 6 ay aonra dondurdugumuz interneti tamamen ,kapattilar...bende mecburen giremedim tabiii.bu arada hala giremiyorum oda ayri, nedenderseniz hala bizim sokaklarda calisma var umarim yakinda gelir bizrde i ternet.ben simdi koudeyimde bir hayirli is icin;)
Size ondan yazabiliyorum iki satircik..
Bilseniz eler nelr oldu, nine bile oldum siz gormeyeli, hemde yasina bile girsi kizum.anacigi iyi sukurler olsun, fakat esimde o pis hastalik cikti, onu la mucadele ediyoruz, anlayacaginiz zor zamanlardan geciyor bu kardesiiz, bize dua edin nolur, cok uzun yazamiyorum maleasef tablwttwncok zor oluyoryazmak,
Simdilil bikadar bir nefescik slm verebildim, 2 guncuk daha burdayim sonea fenwe izmkr, yani bize internet geene dek gene yazamiycam, bu sebeple simdiden beni arayan soran mera, eden iyi dileklerde bulunan tum fonul dostlarima sonsuz tesekkurlerimi, sevgi ve saygilarimi aunuyorum...
Haftayamubarwk ramazani serifeye erisiyoruz insAllah, simdiden mubaeek olsunjepimize
Yine bu
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...