ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

27 Şubat 2014 Perşembe

KALPLİ SECCADE HURÇ TAKIMI,NİŞAN BOHÇASI


Ey Peygamber, mü’min kadınlar, Allah’a hiç bir şeyi ortak koşmamak, hırsızlık yapmamak, zina etmemek, çocuklarını öldürmemek, elleri ve ayakları arasında bir iftira düzüp-uydurmamak (gayri meşru olan bir çocuğu kocalarına dayandırmamak), ma’ruf (iyi, güzel ve yararlı bir iş) konusunda isyan etmemek üzere, sana biat etmek amacıyla geldikleri zaman, onların biatlarını kabul et ve onlar için Allah’tan mağfiret iste. Şüphesiz Allah, çok bağışlayandır, çok esirgeyendir.
(MÜMTEHİNE SURESİ / 12 )



cümleten selamün aleyküm,malumunuz iki gündür ortalarda yoktum ama işte bu sebepten,son icraaatım:))
belki onlarca site ve çeyizci dolaştım bir tane bile bilindiğin dışında bişey göremedim,bende haaah işte tam benlik bir iş hiç olmayan bişey yapayım bari dedim:))
aslına bakarsanız aklımda hiç bu ara böyle birşey yoktu bir gece yarısı bir telefonla acil bir sipariş alınca lütfen kafana göre ayarla bişeyler kız yarın akşam yurt dışına gidiyor ve çeyizine koyacak bi daha yakın zamanda gelemez deyince bir arkadaş,, bende alel acele elimdeki malzemeyle yukarıdaki takımı 24 saate sığdırdım,ama ne sığdırmak uykusuz geçen iki günün ardından birde bu iş çıkınca halimi görmeliydiniz tepe üstü çakıldım siparişi teslim ettiğim günün akşamında:))
ama çokta içime sindi çünkü hiç piyasada görünmemiş bir takımın sahibi olanca hanım kızımız mutluluktan havalara uçtu,dilerim hep güzel günlerde kullansın,ALLAH tamamına erdirsin.aimnnnn...
evet gördüğünüz üzre oldukça ayrıntılı çekmeye çalıştım,tıklayıp en ince ayrıntısına kadar ne kadar muazzam işçilikle yapıldığını görün istedim,yani acele diye baştan savmadım,çok atan bir şanel kumaş kullanınca ortasındaki parlak yerde tam 3 kez sadece o kumaşın çevresini overlok dikiş geçtimki sağlam olsun:))garanticiyimdir bilirsiniz
yukarıdaki takımdan tam 4 takım sipariş aldım üstelik hepside bu hafta yetişecek:((
birde küçük ayrıntı resimlerini küçük parçalar diye çekmediklerimde var bir terlik birde tesbih kılıfı bu takıma dahildir arkadaşlar,
yani 7 parçadır tamamı

bu takımda birinci kalite parlak kapitone,arkasındaki ve içlerindeki astarlar için beyaz saten,kenar kısımları için fransız güpür,orta kısım süslemeleri için birinci sınıf parlak şanel kurdelası,kenar iç kısım cami minaresi için altın ve gümüş su taşı,havlusu için fransız güpür kullanılmıştır
havlumuz bursanın birinci sınıf kadife havlusudur,namaz örtüsü çift en dediğimiz yeni çıkmış büyük boy namazlık örtüdür(daha sonra hepsinin ayrıntılı ölçüsünü yazıcam)sarim ve dikim işleminde anchor çapa marka yumak kullanılmıştır

önemli not:((arkadaşlar ben bu takımın aslını yurt dışına gidecek kızımız için acelacele dikince sadece ana parçalarını dikmiştim,takımın içinde orjinali bulunanların resmi burada yok,(tesbihlik ve terlik çantası ve takkenin),aşağıda resimlerini gördükleriniz sonradan elimde kalanlarla diktiklerim oluyor,o yüzden kur''an çantasının dışındaki güpür ve havlunun çevresindeki süsleme eksik...orjinal takımda kur''an çantamızın dışının güpürü kalpli dış kabımızla aynıdır,havlunun çevresinde iki kat güpür ortasında taş işleme mevcuttur,birde bu takımın terlik çantası ve namaz takkesi vardır ama elimdekiler bitince ekleyemedim...
şuan bu takımdan aldığım siparişlerim var onları dikiyorum,bitince onların tam resmini eklerim,birde dış kabı kalpli değilde düz olsun derseniz:(şimdi elimde diktiğimi öyle hazırlamamı istediler)yani kare şekilli örtü,, o şekildede hazırlanır,yani hayal etmek sizden hazırlamak benden:)) keyfinize kalmış










seccadenin üst desen kısmı için çift kat yumuşak elyaf,alt kat astar kısmı içinde tek kat kalın elyaf kullanılmıştır...




astarlarımızın hepsi birinci sınıf kaliteli beyaz satendir...

burada üst desen için kabarıklık sağlayacak kısmını hazırlamaya başladığımda resmini çekmiştim ama sonraki katların şöyle olsun,böyle olsun derken o hallerini resimlemeyi unutmuşumm:((
yani içindeki elyaflı kısım sadece bu kadar değil tamamı elyaftır,ama bu şaşkın kendini kaybetmiş halde olunca resimlemeyi unutmuşşş:))
terlik çantası dahil ürünlerimin hepsinin içi saten kumaşla astarlıdır::))
yani baştan savmam bende kalite konuşurrrr

3 yorum:

  1. Selamun aleykum vee rahmetullah..hayırlı cumalar ablacım.
    MaşaALLAH ne güzel olmus. ben en çok sıparıs veren kızımızın mutluluguna sevındım. en keyıf veren kısmı karsı tarafın memnun olması. yorgunluguna % 100 deymıs.. ellerıne saglık. farklı seyler uretmek cok guzel.. ALLAH daım etsın. hayırlı akşamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve aleykum selam canim hosgelin sanada hayirli cumalar gec oldu biraz ama kusura bakma ancak girebildim,
      Evet ya sorma insan hazirlarken kendine dikiyor gibi heyecan duyuyor,helede modeli sana biraktilarmi heycanin tavan yapiyor cunku o kisinin hayaline ortak oluyorsun,daha bir titizleniyorsun,helede ben oyle ozeniyoum ki dikerken inan bu takimi hazirlarken stresinden devamli burnum kanadi durdu,ya yetismezse diye tansiyonlarim yukseldi ilacla zor inirdim o derece yani,yaptigin isi fazla ciddiye almaninda acayip zararlari var sagliga,,ya neyse rabbim utandirmasin begendiler hatta bayildilar:-) cok sukurrr

      Sil
  2. MaşaALLAH.. Aman sağlığına dikkat et. Baya zaman oldu bende şal siparişi almıstım 3 gunde orucem yetiştirecem diye çok uğraştım. gece uykularıma bıle etkı yapıyor bazen :) ben bu aralar sağlık sorunlarıyla uğraştığım için yeni bir seyler ekleyemedım. annem corap ormustu onları olsun ekleyeyim :) kıs bıtmek uzere :)

    YanıtlaSil

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...