ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

9 Ocak 2014 Perşembe

BEBEK YELEK ÖRNEĞİ





esselamün aleyküm ve rahmetullahü ve berekatü sevgili misafirlerim...


bugün keyifler nasıl acaba,umarım hepinizin gönlüncen geçen hayırlı muratları hasıl olsun,rabbim rızasına uygun kılsın,yaşamlarımızı razı olacağı çerçevede şekillendirmeyi nasip etsin...

kardeşlerim bugün sizlerle işin arasına iş kıstırmaya bayıldığım bir örnek paylaşayım istedim,malumunuz bu ara tüllere gark olmuş idim,lakin,daralıverirsem elimde ne varsa fıcıttırmaktada üstüme yoktur.gittim kendime rengarenk yumaklar aldım cıvıl cıvıl,onları sonra paylaşırım,ama canım biraz örünmek istedi diye kendime geceleri oyalanmalık bir bebek yeleği başladım,bu ara sülaleye katılacak bebişimiz çok o yüzden şimdiden hazırlık yapayımda sonra açıkta kalmıyım dedim...bu örnek bir yerden alınma değil tamamen uyduruk salladım yani,aslında bu örneğe benzer nette bere filan görmüştüm hatta kendime lif örmüştüm ama bir yelek yapmak kendi fikrim,zira böyle pufidik pufidik şeyleri bebişlere çok yakıştırırım.sayıları tamamen rastgele ayarladım o yüzden şu sırada bu kadar ilmek diye tarif edemem ama yakından çektim sanırım gayet anlaşılır ve kolaycada örülür bir model,şimdilik arkası yok:)) tabi bitince bütünün yayınlarım inşALLAH..sizler isterseniz fıstıkları üçer adet olacak şekilde ayarlayın çünkü resim çekerken farkettim benim yelek biraz tombiş bebişlere göre olmuş,genişlik bakımından.olsun artık kime nasipse diyelim....

umarım sizlerde sevdiklerinizi hep sıcaklığınızı hissedecekleri birşeylerle kuşatın,sarıp sarmalayın,zira sevgi denen şey elle tutulur gözle görülür bir şey değil lakin bazen başınızı çevirdiğinizde gözünüze çarpan bir nesnede gösteriyor kendini,bazen dinlerken dalıp gittiğiniz anılarda hatırlatıyor birşeyleri,her ne olursa olsun hissediliş şekli sevdiklerinize sık sık söyleyin sevdiğinizi,ben hep en yakınımdada olsalar çok uzaklardada kalsalar sevdiklerime sımsıkı sarılıp seni seviyorum diyemedim hep erteledim yada içime attım bu yelek bahane olsun bari buradan söyliyim,beni tanıyan herkesi çokkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmmm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...