ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

19 Ocak 2014 Pazar

BAŞÖRTÜSÜ VE YAZMA ÖRNEKLERİ









 esselamün aleyküm ve rahmetullahü ve berekatü sevgili misafirlerim...
bugün sizlerle bir kaç yazma ve mekik oyası paylaşmak istedim,aslında şu aralar hiçbir şey yazasımda yok,yapasımda.ama burasıda boş kalmasın istedim,iyi gezinmeler diliyorummmm

2 yorum:

  1. Selamun aleykum ev rahmetullah..Ablacım cok guzel gorunuyorlar..ellerıne saglık. MasaALLAH cok maharetlıyız. Sımsıden hayırlı bereketlı cumalar. Hayırlı hafta sonları.. Yarın ve hafta sonu Bartına gıdıyorum. Sınavlarım var :) yıne..Sevgılerımı yolladım.. Oglusunu benım yerıme op

    YanıtlaSil
  2. Ve aleykum selam.tatlim hos geldin,seninde cuman mubarek olsun.sana mei atmistim ama sen okumadan orada yazdigim sorunu cozdum gormus oldugun gibi:-)
    Canim hayirli yolculuklar diliyorum,sinavinda basarilar,dualrim seninleeee:-)

    YanıtlaSil

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...