ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

29 Ocak 2014 Çarşamba

KARTOPU ETKİNLİĞİ KIŞ TEMALI YARIŞMA

evet arkadaşlar daha öncede buradan birkaç kez paylaştığım gibi malumunuz 10 MARİFET.ORG ve KARTOPU bizler için heyecanlı bir etkinlik düzenlediler,ve sonuçların açıklanmasına saatler kaldı,bende bildiğiniz üzere günlerdir yoğun çabalar eşliğinde resim atmak için boğuştum resmen:))

sağolsun ilgili arkadaşlar benim için oldukça seferber oldu lütfen haklarınızı helal edin,çünkü bu şans verildi diye şu an okudum ya neyi nasıl yazıyorum bende bilmiyorum heyecandan...

şimdi tekrar yazımı hazırlayıp gönderiyorum,katılan bütün arkadaşlara başarılar diliyorum  ve bol şanslar,hazırlanıpta katılamayan yada katılmak isteyipte başaramayan varsa onlara emeklerine ,ellerine sağlık dileklerimi iletiyorum...

evet arkadaşlar etkinliğimizin ana sayfası şurada,birbirinden özel ve birbirinden farklı nice emekle hazırlanmış çok özel paylaşımlar var,,, lütfen linki tıklayın...

KARTOPU KIŞ TEMALI YARIŞMA





25 Ocak 2014 Cumartesi

KASNAKTA PEÇETE MODELLERİ

Kasnakta pecete modelleri




 gümüş rengi
 altın rengi







“(Ey Rasûlüm!) Altın ve gümüşü biriktirerek saklayıp onları Allâh yolunda harcamayan kimseleri acıklı bir azâb ile müjdele!..”
-Tevbe Suresi, 34

" Hiç şüphesiz ki sadaka, muhtaç onu almadan önce Allâh’ın (kudret) eline geçer (yâni muhtâca verilen zekât ve sadakaları önce Allâh alır, sonra fukarâya devreder!)”
Hz. Muhammed (sallallahü aleyhi vessellem) Münâvî, Künûzü’l-Hakâik, s. 34
“ Mal, sadaka vermekle hiç eksilmez; hayırlarda bulunmak, malı kaybolmaktan, zâyî olmaktan korur!
Verdiğin zekât, kesene bekçilik yapar, onu korur. Kıldığın namaz da sana çobanlık eder, seni kötülüklerden, kurtlardan kurtarır.”
Hz. Mevlâna Celaleddin-i Rumî (k.s.)





Allah’ım! Peygamber Efendimiz Hazret-i Muhammed Mustafâ (s.a.v.)’ya ve onun tertemiz Ehl-i Beytine salât ve selâm eyle. Allah’ım!  bütün ibâdetlerimizi dâimâ ihlâs ve takvâ ölçüleri içerisinde edâ edebilmeyi bizlere nasip buyur. Âhiret yolculuğumuzda; namazımızı ebedî yoldaşımız, orucumuzu ebedî hâldaşımız, zekât ve infaklarımızı sonsuzluk aşımız ve haccımızı da en makbul gönüldaşımız eyle! İbâdetlerimizin her birini huzûr-i ilâhîne lâyık bir vasıfta îfâ edebilmeye cümlemizi muvaffak kıl!
Rabbimiz, dünyâ hayatını bizler için bir Ramazan-ı Şerîf eyleyip kıyâmet sabahını hakîkî bir bayram eylesin! Âmin...

merhabalarrrrrrrrrrrrrr

cümleten hayırlı sabahlar diliyorum...

bugün sizlerle kasnakta yapılan dekoratif amaçlı peçetelerden örnekler paylaşmak istiyorum...
aslında kendi yaptıklarımdan resimleyip koyacaktım ama kurumamışlar henüz bozulacaklar diye korktum:))
bende pazarcı ablamın tezgahındakilerden görüntüleyip şimdilik onları kullanıyım dedim,aslında hiç beğenmedim bunları çünkü çok özensiz yapmışlar ipleri falan temizlenmemiş,zaten hepsi birbirine dikili haldeydi bende bozmak istemediğimden o haliyle resimledim...
malumunuz bu peçeteler 6 adet şeklinde yapılıyor ama isteyenin keyfine göre sayı arttırılabiliyor,tabi sehbası,konsolu falan değişik uzun kısalıktada yapılabiliyor...

bana göre çok keyifli bir iş insan kendini kaybediyor bunlarla uğraşırken zamanın nasıl geçtiğini farketmiyorsunuz...ileriki günlerde kendi yaptıklarımdan ekliycem inşALLAH bekleyinizzzzz:))

esasen eklemek istediğim sırada bekleyen çok işim varda ekleyemeyişleriminde bir sürü sebebi var,bir aydır bekleyen bebek pike takımımın hala güpürünün devamı gelmedi,aslında tam almıştım kafamdaki modelin dışına çıkıp farklı olsun deyince bu defa fistosu yetmedi..
mesela kartopu etkinliği içn hazırladığım parçanın neredeyse aynısını biri yapıp oraya koymuş şok oldum çünkü benim kafamdan geçenin aynı zamanda aynı şekliyle başkasınada ilham olması çok şaşırtıcı...sırf bu sebepten yarışmaya katılımı kafamdan silip vazgeçtim,orayada resim göndermedimm.
neyse ilerleyen günlerde ekliycem genede buraya resimlerini

şimdilik güzel günler diliyorumm


24 Ocak 2014 Cuma

19 Ocak 2014 Pazar

BAŞÖRTÜSÜ VE YAZMA ÖRNEKLERİ









 esselamün aleyküm ve rahmetullahü ve berekatü sevgili misafirlerim...
bugün sizlerle bir kaç yazma ve mekik oyası paylaşmak istedim,aslında şu aralar hiçbir şey yazasımda yok,yapasımda.ama burasıda boş kalmasın istedim,iyi gezinmeler diliyorummmm

MEKİK İŞİ TÜLBENT



MEKİK İŞİ TÜLBENT


YAZMA OYASI


ÇITI PITI YAZMA OYASI


YAZMA ÖRNEĞİ


MEKİK OYASI YAZMA


12 Ocak 2014 Pazar

UYANIN BE AHMAK MÜSLÜMANLAR UYANIN

bu gün izlediğim kanal 7 akşam haberlerinden sonra tamamen insanlığımdan,müslümanlığımdan,kulluğumdan,anneliğimden kısacası herşeyimden defalarca bir kez daha utandım...
 haberde burnumuzun dibinde şuracıkta suriyedeki yermük kamplarında sırf müslümanlar diye başlarına gelmeyenin kalmadığı,önce tecavüze uğrayan ardındanda amansız bir açlığa mahkum edilen insanların görüntüleri vardı,bir çocuk alabildiğine kendi dilinde açım diye feryat edip bağırıyor,bir çok kadın yavrularını bağrına basmış susturamıyor,pekçoğu ellerine yerden topladıkları otları,çimenleri almış yavrularına yedirmeye ,deyim yerindeyse bir tutam otla hayata tutundurmaya çalışıyordu,hele biri vardıki ben bittim o an!!!

  elinde bir tutam yeşil ot tutan bir kapalı hanım vardı,dediki elhamdülillah bugünde rızkımız çıktı,biz önceleri bu otu ineklerimize yedirirdik bugünse rabbim bizim öğünümüze bu nimeti bağışladı...ALLAH aşkınıza şu teslimiyete şu tevekküle bakarmısınız,şu kulluktaki dereceye,vallahi şayet islamiyete cihatcı lazımsa bunlardan büyüğünü görmedim,şayet birileri cenneti hakediyorsa rabbim bu kullarını benden önce cennetine soksun,ben kulluğumdan utandım...

hani müslümandık biz,hani komşusu açken tok yatan bizden değildir diyen Resulün ümmetiydik,nerde kaldı müslümanlığımız nerde kaldı insanlığımız????

neden hala birileri müslümana müslümanı kırdırmaya çalışırken biz hiçbir şey yapmadan duruyoruz,neden birleşmiyor,neden üzerimize ölü toprağı serpilmiş gibi davranıyoruz,,ya hu dünya nüfusu 7 milyar 2 milyarı müslüman be kardeşim birleşsek dağları deviririz ama kimsenin hiçbir şey umrunda değil,bu kadar dünyaya bağlanmış yaşıyoruzki hesap gününü kaç kişi dert ediniyor???

ALLAH aşkına acilen birşeyler yapalım,benim elimden ne gelir ki demeyin,, zaten böyle diye diye bu hale geldik,burnumuzun dibinde olan bunca şeyden zannetmeyin ki sizlerde hesaba çekilmeyeceksiniz, hesap günü geldiğinde ben kanalı değiştirdim görmemişim diyemeyecek hiç kimse,herkes şahit olduğundan ve hiçbir şey yapmayışından hesap verecek,gelin bari hiçbir şey yapamazsanız temiz bir abdest alıp iki rekat namaz kılıp ALLAH'a ellerimizi açıp bu insanlara yapılan zulümün durması için,akan müslüman kanlarının hesabının tez vakitte sorulması için RABB''bimize niyazlarda bulunalım,unutmayın haksızlığın karşısında susan dilsiz şeytandır demiş Resulümüz...

   ALLAHc.c elbette yeryüzünde nurunu yayacaktır,ben bugünlerde sürekli LA GALİBE İLLALLAH Gâlip ve üstün olan ancak Allah’tır”)tesbihini çekiyorum,sizlerdende rica ediyorum bir mümin kardeşiniz olarak lütfen şunca müslüman düşmanlığına sessiz kalmayalım,en azından safınızı belli edin,karınca misali belki ağzımda taşıdığım su bu yangını söndürmez ama en azından safımı belli eder
UNUTMAYIN SİZİN ŞU BAKMAYA DAYANAMADIKLARINIZI ONLAR ŞUAN YAŞIYORLAR

10 Ocak 2014 Cuma

SOHBET


HAYIRLI CUMALAR



Ya Rabbbi bizim halimize bakarak bize muamele etme.
Kendi ikram ve ihsanina gore bize muamele eyle.
Ya Rabbi kerem ve lutfunla hidayet ettigin kalbi tekrar, delalete sapikliga meylettirme.
Belalari bizden sarf eyle cevir ve degistir.
Ey affi cok olan affi bol olan Rabbim.
Gunahlarimiz dolayisiyla bizden intikam alma. Bize azap atma.
Ya Rabbi nefsimizle seytana kopek gibi tabii olduysak da, sen azap aslanlanini bize saldirtma.
Ey Hayy ebedi diri olan Rabbim talep ve dua uzerine nasil olurda kerem etmezsin?

Sen Kerem sahibisin. Ey mahlukatin, yaratilmislarin canlilarin ihtiyacini gideren Rabbim sen varken hic bir kimseyi hatirlamak ve ondan birsey ummak layik degildir.
Ya Rabbi ruhumda bir ilim katresi var ILAHI onu heva ruzgariyla ten topragindan muhafaza eyle.
Ey ihsani cok olan Rabbim cefa icinde gecip giden omre merhamet et.
Ey affetmeyi seven Rabbim! BIZI AFFEYLE. Isyan derdimize care lutfeyle.
Ey yardim isteyenlerin yardimcisi!
Bizi hidayete cikar.Ya Rabbi dua ve yakarislarimizda sana layik olmayan sozleri bilmeyerek soyleyip hatalarda bulunmussak o kelimeleri Sen islah et ve duamizi kabul buyur. Cunku sozlerin hakimi ve sultani ancak Sensin.
Ey alemin yaraticisi! Kasvetli kararmis katilasmis adeta tas gibi olmus kalbimizi mum gibi yumusat.

HZ.MEVLANA CELALEDDİN RUMİ 'nin duası

5 Ocak 2014 Pazar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...