ÖNEMLİ AÇIKLAMA

burada gördüğünüz ürünlerden edilen siparişleriniz size türkiyenin neresinde olursanız olun,ptt kargo ile gönderilir ve paket ücreti alıcıya aittir(bir kg.aşmadığı sürece paket fiyatı standart 5 tl,dir
çok sorulduğu için bu uyarıyı yazma gereği duydum da:))
HOŞLUK OLSUNNN!!!
NTV MUHABİRİ SORAR:''EN SON OKUDUĞUNUZ YAZAR?''
MÜNİB ENGİN NOYAN:
''CENABI ALLAH' EN SON ÇIKAN KİTABINA BAYILDIM''....

27 Ekim 2013 Pazar

ŞIK BİR YELEK TARİFİ

bu şık modelimizi beğenirsiniz umarım ayrıntılar aşağıda










soğuk kış günlerinin kapıya dayandığı şu günlerde sizlerle hem şık hemde çok zarif bir yelek modeli paylaşmak istedim bugün,çeyizede çok güzel olur,hanım kızlarımızın sandığında mutlaka bulunmalı diyorum.şimdiki kızlarımız aman ben giymem desede en basiti doğuma gideceği zaman doğum çantasına koymak için en başta sırtını ısıtacak bir yelek lazım geliyor.gayet yakından resimledim, üzerine tıklayıp büyütebilirsiniz,örgüden anlayanlar için örmeside bir o kadar basit ve keyifli,meraklanmayın anlamayınlar için bile çok kolay bir örnek..
tığ ile örülüyor ve trabzan şeklinde ilerliyor,ipimiz simli şal iplerinden,tığın numarası sıfır,yün tığı dediğimizden,çekmeyi unutmuşum desenin arkası dümdüz örnek sadece ön tarafından konuyor
   eeeee bunun bitmiş hali nerde diyenler için cevabımsa eeeee hanımlar işin sırrı orada bu parçaları örüyorsunuz yeleğin bitmiş halini görmeye vakıf oluyorsunuzzzzz:))))
gizemli yelek yani,örmek isteyenlere şimdiden kolay gelsinnnnn

1 yorum:

“... İnsanları yüzüstü cehenneme sürükleyen, ancak dillerinin ürettikleridir.” (Tirmizî, İman 8, İbn Mâce, Fiten
* Kullarıma söyle, sözün en güzelini söylesinler. Sonra şeytan aralarını bozar. Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.(İsra-53)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...